Túl sok fehérjét fogyasztunk?

A szükségletnél nagyobb fehérjebevitel nem támogatja a teljesítményfokozást és az egészséget, dehidrációt, fáradékonyságot, ingerlékenységet és más kedvezőtlen jelenségeket valóban előidézhet ...

Mit ajánl a sportorvos?

Folyadékpótlás gyakorlatban

Testtömegünk 60 %-át víz képezi. A víz fontos szerepet játszik testünk hűtőrendszerében, a szöveteken keresztül tápanyagokat szállít, és a vér megfelelő koncentrációját biztosítja

Mit ajánl a sportorvos?

Megrendelhető könyveink

Megrendelhetők a KONYV@SPORTORVOS.HU e-mail címen SZÁLLÍTÁSI- és SZÁMLÁZÁSI cím valamint egy TELEFONOS elérhetőség megadásával.

Mit ajánl a sportorvos?

Sportszülő típusok

Ebben a részben az edzőknek nyújtunk segédkezet egy két tipikus szülői viselkedésnek, az összes fél (szülő, gyermek, edző) számára hatékony kezelésére.

Mit ajánl a sportorvos?

Bejelentkezés

Regisztrálok Elfelejtettem a jelszavam

Szavazás

Szerinted melyik a leghatásosabb regenerációs technika?

Szerinted melyik a leghatásosabb regenerációs technika?

Az edzés és regeneráció szoros kölcsönhatásban áll egymással. Ha a tréning magas intenzitást igényel vagy hosszú ideig tart, akkor több időre van szükség a szervezet energiaszintjének helyreállításához, az izmok-, szervek-, szövetek-, sejtek- működésbeli restaurációjához és nem utolsó sorban a lelki folyamatok egyensúlyba hozásához.