Az elasztikus ragasztószalag

A tape alkalmazása során az ideg-, izom- és csontképletek problémáját próbáljuk megelőzni, helyreállítani. Felhelyezéstől függően támaszthat, növelheti a folyadékáramlást, támogathatja az izomműködést...

Mit ajánl a sportorvos?

Miért fontos a probiotikum?

Elhúzódó terhelés hatására az edzést követő 1,5-3 órában a szervezetben kialakul egy átmeneti csökkent immunrendszeri hatás. Ilyenkor a sportoló fogékonyabb a fertőzésekre

Mit ajánl a sportorvos?

Sportolás várandósan

A sport jótékony hatású, azonban sok kismamában felmerül a kérdés, hogy ebben a megváltozott állapotban is folytathatja-e korábbi edzését vagy ha nem, azon hogyan változtasson.

Mit ajánl a sportorvos?

Megrendelhető könyveink

Megrendelhetők a KONYV@SPORTORVOS.HU e-mail címen SZÁLLÍTÁSI- és SZÁMLÁZÁSI cím valamint egy TELEFONOS elérhetőség megadásával.

Mit ajánl a sportorvos?

Bejelentkezés

Regisztrálok Elfelejtettem a jelszavam

Szavazás

Szerinted melyik a leghatásosabb regenerációs technika?

Szerinted melyik a leghatásosabb regenerációs technika?

Az edzés és regeneráció szoros kölcsönhatásban áll egymással. Ha a tréning magas intenzitást igényel vagy hosszú ideig tart, akkor több időre van szükség a szervezet energiaszintjének helyreállításához, az izmok-, szervek-, szövetek-, sejtek- működésbeli restaurációjához és nem utolsó sorban a lelki folyamatok egyensúlyba hozásához.